مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 11:552021-07-01سياسي

حصول توافق در وین؛ در گرو تصمیمات سیاسی طرف های مقابل


بعد از پایان دور ششم مذاکرات وین، مقام های ایرانی به کرات اعلام کردند که حصول توافق نیازمند تصمیمات سیاسی طرف های مقابل به ویژه سه کشور اروپایی و آمریکاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ششمین دور مذاکرات وین به منظور احیای سخنگوی دولت از جمله مسئولانی بودند که در این مدت در این خصوص اظهارنظر کردند.

* وقتی توافق خواهیم کرد که به خواسته های ملی خود رسیده باشیم عراقچی بعد از دور ششم مذاکرات خاطرنشان کرد: پیشرفت ما این دور نسبتا خوب بوده، از جهت این که متون به مقدار بسیار زیادی الان آماده است و آن مقداری هم که آماده نیست، حداقل یک وضعیت کاملا مشخصی دارد و تصویری را از اختلافات نشان می دهد و این که (اختلافات) در چه مرحله ای هستند و این به تصمیم گیران کمک می کند که تصمیم درست را اتخاذ کنند.

معاون وزیر خارجه در پاسخ به این سؤال که چقدر احتمال می دهید دور آتی مذاکرات دور پایانی باشد و توافق حاصل شود؟ اظهار داشت: واقعا نمی توان گفت که دور آینده آیا دور پایانی خواهد بود یا نه ولی من امیدوارم که چنین باشد.

اگر طرف های مقابل ما بتوانند تصمیمات خودشان را بگیرند به نظر من دور آینده دور پایانی خواهد بود با این حال فکر می کنم، دور سختی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حصول توافق در وین؛ در گرو تصمیمات سیاسی طرف های مقابل

حصول توافق در وین؛ در گرو تصمیمات سیاسی طرف های مقابل