مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 11:552021-07-01اقتصادي

صنایع تبدیلی کشاورزی در مازندران راه اندازی شود


استاندار مازندران خواستار راه اندازی صنایع تبدیلی در کنار بخش کشاورزی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حسین زادگان عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح طرح های عمرانی در بابل با اشاره به اینکه رها کردن واحدهای تولیدی با مشکلاتشان، فرار از مسئولیت مدیران است، اظهار داشت: با احیای واحدهای تولیدی و توسعه شهرک های صنعتی کشاورزی باید صنایع تبدیلی نیز در کنار بخش کشاورزی راه اندازی شود.

استاندار مازندران در بخشی دیگر از سخنانش به ظرفیت های خوب منطقه آزاد اشاره و عنوان کرد: مازندران در سه منطقه غرب، مرکز و شرق به خاطر شرایط اقلیمی و آبی و خاکی دارای ظرفیت های زیر ساختی متفاوتی است، به همین دلیل سه لکه منطقه آزاد در استان به عنوان منطقه آزاد مطرح شده است.

حسین زادگان اظهار داشت: انتظار داریم این مطالبه به حق و به تأخیر افتاده مردم استان هر چه زودتر محقق شود و دیگر به تأخیر نیفتد.

وی ادامه داد تحقق کامل این امر مهم، به همراهی و همکاری نمایندگان مجلس برای رفع موانع احیای این امر و توجیه مسئولین مربوطه نیازمند است و امید داریم با اتحاد و همدلی نمایندگان در این دوره این امر محقق شود.

فرماندار شهرستان بابل با اشاره به اینکه یکی از اولویت های اساسی برای فعال سازی واحدهای تولیدی در این شهرستان حمایت همه جانبه از فعالان عرصه تولیدی بوده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع تبدیلی کشاورزی در مازندران راه اندازی شود

صنایع تبدیلی کشاورزی در مازندران راه اندازی شود