مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 12:002021-07-01سياسي

جمع آوری 425 تبعه افغانستانی غیرمجاز در شهرستان ری


فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به ممنوعیت سکونت اتباع خارجی غیرمجاز گفت: طی عملیات 3 ساعته، 425 تبعه افغانستانی غیرمجاز در سطح شهرستان ری جمع آوری و به اردوگاه عسگرآباد تحویل شدند.

- دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به جمع آوری اتباع غیرمجاز در گام نخست تشکیل فرماندهی انتظامی اظهار کرد: اتباع غیرمجاز میهمانانی ناخوانده هستند که باید بدون اغماض ساماندهی و مهاجرین غیرمجاز و مشکل ساز آنان طرد شوند.

وی با تاکید بر اینکه اتباع جمع آوری شده به اردوگاه عسگرآباد تحویل می شوند گفت: بر اساس مصوبات شورای تأمین شهرستان ری و بروز مشکلاتی از حضور اتباع غیرمجاز در سطح شهر عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان ری در عملیاتی 3 ساعته اقدام به جمع آوری 425 تبعه افغانستانی غیرمجاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: شهرستان ری به دلیل همجواری با پایتخت و هزینه های کمتر روزانه و وجود شهرک های صنعتی، محل تجمع اتباع خارجی به ویژه اتباع غیرمجاز است که ساماندهی آن نیازمند هماهنگی دستگاه های متولی است.

جلیلیان با اشاره به اینکه برخی اتباع غیرمجاز دارای مدل مو و لباس نامتعارف هستند که سلامت جامعه را به خطر می اندازد خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات شورای تأمین شهرستان ری در زمینه ممنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 425 تبعه افغانستانی غیرمجاز در شهرستان ری

جمع آوری 425 تبعه افغانستانی غیرمجاز در شهرستان ری