مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 12:352021-07-01اقتصادي

زنجیره تولید قم، به خودروسازی نیاز دارد


قم به لحاظ هم جوار بودن با تهران و خودروسازی های بزرگی که در سطح کشور وجود دارد، زمینه خوبی برای خودروسازی دارد و برای تکمیل زنجیره تولید در قم نیز به یک واحد خودروسازی نیاز داریم.

- ایسنا/قم استاندار قم گفت: قم به لحاظ هم جوار بودن با تهران و خودروسازی های بزرگی که در سطح کشور وجود دارد، زمینه خوبی برای خودروسازی دارد و برای تکمیل زنجیره تولید در قم نیز به یک واحد خودروسازی نیاز داریم.

بهرام سرمست در آیین راه اندازی خط تولید واشکوت در شهرک صنعتی محمودآباد قم عنوان کرد: قم به لحاظ هم جوار بودن با تهران و خودروسازی های بزرگی که در سطح کشور وجود دارد، زمینه خوبی برای خودروسازی دارد و برای تکمیل زنجیره تولید در قم نیز به یک واحد خودروسازی نیاز داریم.

وی ضمن اعلام آمادگی برای واگذاری زمین موردنیاز جهت احداث واحد تولید خودرو گفت: ما در قم از حضور واحدهای خودروسازی که در تهران فعالیت می کنند، استقبال می کنیم تا بتوانیم گسترش واحدهای خودروسازی را در شعاع 120 کیلومتری پایتخت داشته باشیم.

سرمست هم چنین مسائل و مشکلات واحدهای قطعه ساز و ضرورت داشتن نظر مساعد به آن ها را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در بازدیدهای میدانی که از این واحدها انجام می دهیم، مطالبه های زیادی را مطرح می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره تولید قم، به خودروسازی نیاز دارد

زنجیره تولید قم، به خودروسازی نیاز دارد