مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 12:352021-07-01اجتماعي

پایگاه بسیج شهدای محیط زیست خراسان رضوی افتتاح شد


امروز با حضور مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی، فرمانده کل بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) پایگاه بسیج شهدای محیط زیست خراسان رضوی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، امروز با حضور فرمانده کل بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) پایگاه بسیج شهدای محیط زیست خراسان رضوی افتتاح شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی درحاشیه این مراسم طی سخنانی از تعامل سرنوشت ساز محیط زیست و بسیج برای پیشبرد اهداف مشترک سخن گفت.

تورج همتی دراین نشست که با حضور فرمانده سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع)، فرمانده بسیج ادارات شهید طرحچی استان وجمعی از مسئولان بسیج ادارات و نیز اعضای پایگاه بسیج شهدای محیط زیست استان برگزار شد، اظهار کرد: طی سال های اخیر، با تلاش شورای فرهنگی محیط زیست استان و همراهی و همفکری بسیجیان این اداره کل، مفهوم بسیج آن گونه که باید در مجموعه تبلور یافته است و برای حفظ و ارتقای ماهیت کار و عمل به منویات مقام معظم رهبری نیاز به نقشه راه منسجمی از پایگاه بسیج است که انتظار داریم تا پایان سال ضمن شکل گیری مجموعه یادمان شهدای محیط زیست ، نقشه راه جامع و عملیاتی از سوی پایگاه بسیج تدوین و اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه بسیج شهدای محیط زیست خراسان رضوی افتتاح شد

پایگاه بسیج شهدای محیط زیست خراسان رضوی افتتاح شد