مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 12:552021-07-01سياسي

افزایش نظارت های ترافیکی در مسیرهای میانه-ترک و میانه-میاندوآب


فرماندار میانه از افزایش اعمال نظارت های ترافیکی در مسیرهای میانه-ترک و میانه-میاندوآب در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار میانه از افزایش اعمال نظارت های ترافیکی در مسیرهای میانه-ترک و میانه-میاندوآب در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد.

محمدرضا مشایخی در جلسه هماهنگی شورای ترافیک شهرستان، گفت: تصمیمات اتخاذ شده در شورای ترافیک شهرستان در راستای کاهش دغدغه مردم، ایمنی و تسهیل در امور مردم است.

وی ضمن قدردانی از نقش آفرینی تمامی دستگاه های نظامی، انتظامی، اجرایی و خدمات رسان در برقراری نظم و امینت برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان، افزود: تمامی تصمیمات شورای ترافیک شهرستان براساس مطالعات انجام شده در دستگاه های ذیربط اتخاذ می شود که باید منطقی ترین، قانونی ترین و کم هزینه بودن آن ها در دستگاه های مرتبط و دخیل در تصمیم گیری های این شورا در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی های ترافیکی در سطح شهر و افزایش نظارت ها بر اجرای صحیح این قوانین در زمینه کاهش مشکلات ترافیکی، گفت: ضرورت اجرای منظم این قوانین در ترافیک شهرستان همدلی، هم افزایی و هماهنگی در اجرای تصمیمات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اجرای اصلاح تقاطع خیام شمالی، ممنوعیت توقف یکطرفه در ورودی بیمارستان برکت(جلوی داروخانه)، تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نظارت های ترافیکی در مسیرهای میانه-ترک و میانه-میاندوآب

افزایش نظارت های ترافیکی در مسیرهای میانه-ترک و میانه-میاندوآب