مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 13:202021-07-01سياسي

میزان زمین های واگذار شده به شهرک های صنعتی 2 برابر شده است


معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه امروز بزرگترین دغدغه کشور اشتغال است، گفت: طی سال 99 نسبت به سال 98 میزان زمین های واگذار شده به شهرک های صنعتی 2 برابر شده است.

- ، علی رسولیان عصر پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات شهرک صنعتی خیرآباد که با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین و حسین نوش آبادی، نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: امیدوار هستیم با تعامل میان مسئولان روز به روز بیشتر شاهد پیشرفت و توسعه شهرک های صنعتی باشیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با بیان اینکه سال گذشته تقریباً دو برابر زمین نسبت به سال قبل به شهرک های صنعتی واگذار شده است گفت: همه مسئولان موظف هستند شرایط لازم را برای توسعه سرمایه گذاری فراهم کنند و این موضوع در سایه خدمت گذاری محقق خواهد شد.

معاون وزیر صمت بیان داشت: اگر به بخش خصوصی بها داده شود می توانند کارهای بسیار مهمی را انجام دهند گفت: امروز بزرگترین دغدغه کشور اشتغال است تاکید رهبر نیز همواره بر اشتغال زایی بوده است.

رسولیان عنوان داشت: همواره تاکید رهبر بر داخلی سازه بوده و هم اکنون از واردات کالا جلوگیری می شود و امیدوار هستیم که با این رویه شاهد پیشرفت و رشد تولید داخلی شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان زمین های واگذار شده به شهرک های صنعتی 2 برابر شده است

میزان زمین های واگذار شده به شهرک های صنعتی 2 برابر شده است