مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 13:552021-07-01فرهنگي

ارائه تسهیلات به اهالی فرهنگ و هنر خراسان شمالی در شرایط کرونایی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی برای جبران بخشی از زیان و ضررها اقدامات خوبی انجام داد به گونه ای که در سال گذشته 506 نفر از تسهیلات کرونایی استفاده کردند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حسین فرخنده در گفت وگو با رسانه ها بابیان این که با توجه به رنگ بندی های صورت گرفته به واسطه شیوع کرونا، فرهنگ و هنر در زمره مشاغل 3 و 4 قرار و بیشتر رویدادها رنگ تعطیلی به خود گرفت، اظهار کرد: بسیاری از فعالیت های فرهنگی و هنری با چالش های بسیاری مواجه شد، اما فرهنگ و ارشاد اسلامی برای جبران بخشی از زیان و ضررها اقدامات خوبی انجام داد به گونه ای که در سال گذشته 506 نفر از تسهیلات کرونایی استفاده کردند.

وی گفت: در بخش تسهیلات کم بهره نیز 2 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار به منظور تداوم فعالیت های مراکز فرهنگی و هنری که با چالش های بسیاری مواجه شده بودند، اختصاص یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به افزایش چشمگیر بیمه هنرمندان هم در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: 371 نفر از اهالی فرهنگ و هنر تحت پوشش بیمه قرار دارند که 150 نفر آن ها سال گذشته بیمه شدند.

فرخنده، در بخش دیگری از صحبت های خود به بهره مندی 471 نفر از اهالی فرهنگ و هنر از هنر کارت اشاره کرد و گفت: این کمک های بلاعوض می تواند بخشی از ضرر و زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات به اهالی فرهنگ و هنر خراسان شمالی در شرایط کرونایی

ارائه تسهیلات به اهالی فرهنگ و هنر خراسان شمالی در شرایط کرونایی