مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 14:052021-07-01سياسي

ماجرای لیست منتشر شده اسامی افراد استخدام شده در بیمارستان ولیعصر بهبهان چیست؟


پس از انتشار لیستی در فضای مجازی مبنی بر اسامی افراد استخدام شده در بیمارستان ولیعصر بهبهان رییس دانشگاه علوم پزشکی بهبهان صحت اسامی منتشر شده را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهبهان، امسال بخشی از بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) که از شروع ساخت آن حدود 38 سال میگذرد، راه اندازی خواهد شد که نیروی انسانی مورد نیاز این بیمارستان در مرحله اول طی آزمون سراسری انتخاب شد و بخشی دیگر از این نیروهای مورد نیاز در قالب نیروهای خدماتی و حراستی باید جذب شوند.

اما چند روزی است در فضای مجازی بهبهان لیستی 77 نفره مبنی بر استخدام بی ضابطه در بیمارستان ولیعصر(عج) منتشر شده که مورد انتقاد شهروندان قرار گرفت و مردم به دنبال پیگیری این موضوع از مسوولین به ویژه رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان هستند.

مطالبه مردم بهبهان استخدام ضابطه مند است یکی از جوانان بهبهان در رابطه با این موضوع طی گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: لیست استخدامی منتشر شده هیچ یک از اصول قانونی استخدامی اعم از شفافیت در فراخوان جذب و مراحل استخدام صورت نگرفته است و باید در اسرع وقت از شروع بکار این افراد جلو گیری شود.

وی در ادامه بیان کرد: تجربه تلخ استخدام های بدون ضابطه در بهبهان به ویژه در پالایشگاه بید بلند باعث ایجاد اثرات منفی در بین جوانان و جامعه شده و این امر موجب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای لیست منتشر شده اسامی افراد استخدام شده در بیمارستان ولیعصر بهبهان چیست؟

ماجرای لیست منتشر شده اسامی افراد استخدام شده در بیمارستان ولیعصر بهبهان چیست؟