مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 14:452021-07-01سياسي

آبیاری اراضی منابع طبیعی با فاضلاب / انتقاد از کم کاری دستگاه های متولی


فرماندار بناب با انتقاد از کم کاری و سهل انگاری دستگاه های متولی در برخورد با آبیاری مزارع کشاورزی با فاضلاب گفت: عدم رسیدگی به این موضوع بیانگر بی توجهی دستگاه های متولی نسبت به برخورد و پیشگیری از این معضل بهداشتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان که با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی و اعضای این کارگروه برگزار شد؛ اظهار داشت: آبیاری مزارع با فاضلاب هر چند در وسعت کمتر قابل قبول نیست و روند فعلی گویای این است که دستگاه های متولی در زمان خود به وظایف شان عمل نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از این اراضی مربوط به منابع طبیعی است؛ خاطرنشان کرد: مسئولان منابع طبیعی باید هرچه سریع تر نسبت به خلع ید اراضی از متصرفین اقدام نمایند.

رییس کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب تصریح کرد: بعد از خلع ید متصرفین بر اساس ماده 69 شهرداری نسبت به تملک این اراضی اقدام و نسبت به احداث فاز دوم پارک فدک اقدام نمایند.

فتحی بیان کرد: با توجه به اینکه این مزارع در کنار پارک فدک قرار دارند، قطعاً با خلع ید متصرفین و تبدیل این اراضی به پارک بوی بد تعفن نیز از محل پارک ریشه کن خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبیاری اراضی منابع طبیعی با فاضلاب / انتقاد از کم کاری دستگاه های متولی

آبیاری اراضی منابع طبیعی با فاضلاب / انتقاد از کم کاری دستگاه های متولی