مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 17:202021-07-01ورزشي

بزرگترین جشنواره استعدادیابی و نخبه پروری ذوب آهن+عکس


همزمان با روز صنعت و معدن بزرگترین جشنواره استعدادیابی و نخبه پروری باشگاه ذوب آهن ویژه خانواده بزرگ در رشته های تنیس روی میز و شطرنج برگزار شد.

- جشنواره بزرگ استعدادیابی و نخبه پروری باشگاه ذوب آهن ویژه فرزندان پرسنل ذوب آهن امروز (پنجشنبه- 10 تیرماه) با حضور مهدی بهرامی، معاون منابع انسانی شرکت سهامی ذوب آهن و عضو هیئت مدیره، مرتضی یزدخواستی عضو هیئت مدیره شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و دیگر مدیران و اعضا هیئت مدیره باشگاه، مسئولان ورزشی استان و اعضا هیئت های تنیس روی میز و شطرنج و پرسنل ذوب آهن و فرزندان آنها و رسانه ها در مجموعه اداری آموزشی سالن استاد توصیفیان برگزار شد.

ورزش همگانی و کارگری را با جدیت دنبال می کنیم معاون منابع انسانی شرکت سهامی ذوب آهن و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن با تبریک روز صنعت و معدن اظهارکرد: بحث ورزش همواره از ابتدای شکل گیری ذوب آهن بوده است و با این باشگاه عجین شده است.

ورزش ذوب آهن را بیشتر از طریق باشگاه و ورزش حرفه ای به ویژه فوتبال می شناسند و آن گونه که باید و شاید به ورزش همگانی که حق پرسنل و خانواده های آنها است و موجب ایجاد انگیزه و نشاط می شود پرداخته نشده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین جشنواره استعدادیابی و نخبه پروری ذوب آهن+عکس

بزرگترین جشنواره استعدادیابی و نخبه پروری ذوب آهن+عکس