مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 17:402021-07-01اقتصادي

برنامه ریزی برای کاهش 19.6 درصدی برداشت­ های آب زیرزمینی و سطحی


وزیر نیرو با تشریح برنامه ها و اقدامات مدیریت منابع آب در ایران، گفت: در برنامه سازگاری با کم آبی، کاهش 19.

6 درصدی به ترتیب از برداشت­ های آب زیرزمینی و سطحی، - وزیر نیرو با تشریح برنامه ها و اقدامات مدیریت منابع آب در ایران، گفت: در برنامه سازگاری با کم آبی، کاهش 19.

6 درصدی به ترتیب از برداشت­ های آب زیرزمینی و سطحی، برنامه­ ریزی برای مصارف مختلف کشاورزی، صنعت، فضای سبز و خدمات شهری و شرب و بهداشت در افق پنج ساله برنامه­ ریزی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان روز پنجشنبه در کنفرانس مجازی بین المللی آب آلمان که توسط وزارت محیط زیست، حفاظت از طبیعت و ایمنی نیروگاه­ های هسته­ ای (BMUB) آلمان در راستای ارتقای ارکان توسعه پایدار در جامعه جهانی برگزار شد، اقدام ها و دستاوردهای ایران (به ویژه وزارت نیرو) در چارچوب آرمان 6 اهداف توسعه پایدار در تضمین دسترسی و مدیریت پایدار آب و فاضلاب برای همگان را تشریح کرد و گفت: اجرای این برنامه منجر به تعادل­ بخشی و جلوگیری از افت بیشتر آبخوان­ ها و گام بلندی در چارچوب ارتقای پایداری منابع آب زیرزمینی ایران خواهد شد.

وی به مهمترین اقدامات و دستاوردها در بهبود اجرای مدیریت منابع آب (IWRM) تدوین لایحه قانون آب، تغییر ساختار بخش آب و تدوین اولین برنامه ملی سازگاری با کم آبی و مدیریت مصرف آب در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای کاهش 19.6 درصدی برداشت­ های آب زیرزمینی و سطحی

برنامه ریزی برای کاهش 19.6 درصدی برداشت­ های آب زیرزمینی و سطحی