مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1400 ساعت 20:202021-07-01سياسي

عملکرد یک مدیر هنری زیر ذره بین خودش


مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی با مرور عملکرد این دفتر در زمینه تحقق برنامه های در نظر گرفته شده، همچنین در پاسخ به این پرسش که کدام یک از وعده ها و برنامه ها عملی نشده است؟ خاطرنشان کرد: - مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی با مرور عملکرد این دفتر در زمینه تحقق برنامه های در نظر گرفته شده، همچنین در پاسخ به این پرسش که کدام یک از وعده ها و برنامه ها عملی نشده است؟ خاطرنشان کرد: می توان گفت که تمام وعده هایی که دادیم را شروع کردیم، اما برخی از آنها را به پایان نرساندیم.

هادی مظفری سه سال قبل در چنین روزهایی بر صندلی ریاست دفتر هنرهای تجسمی نشست و جایگزین مجید ملانوروزی شد که پس از پنج سال با این سمت خداحافظی می کرد.

مظفری که در کارنامه خود سرپرستی معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران را داشت، به پیشنهاد سیدمجتبی حسینی، معاون هنری برای تصدی این پست به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد شده بود.

حالا پس از سه سال فعالیت در این جایگاه، مظفری در گفت وگویی با ایسنا درباره سرانجام اهداف برنامه ریزی شده این دفتر، مطالبی را عنوان کرد.

او در این زمینه یادآور شد: یکی از رویکردها و شعارهای اصلی تا قبل از آمدن کرونا این بود که ایران فقط تهران نیست و خیلی از رویدادها باید به استان ها و شهرستان هایی برود که عمدتاً کم برخوردار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد یک مدیر هنری زیر ذره بین خودش

عملکرد یک مدیر هنری زیر ذره بین خودش