مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 03:402021-07-02سياسي

شروع کار دولت سیزدهم آغازی برای جبهه انقلاب است


در حقیقت شروع کار دولت سیزدهم آغازی برای جبهه انقلاب است که همه کسانی که بر سر کار می آیند باید خودشان را وقف خدمت مردم کنند.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در حقیقت شروع کار دولت سیزدهم آغازی برای جبهه انقلاب است که همه کسانی که بر سر کار می آیند باید خودشان را وقف خدمت مردم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با فرمانده مرزبانی ناجا کشور با بیان اینکه کار مرزبانی ادامه راه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: زاگرس نشینان و فرزندان لرستانی در هر کجا حضور داشته به عنوان افراد متدین، انقلابی، شجاع و دلاور شناخته می شوند و همه ما موظف هستیم این پیشینه را حفظ کنیم.

وی افزود: قرن چهاردهم را در شرایطی شروع کردیم که مملکت ما در دست انگلیس و آمریکا و با استبداد و استمرار همراه بود و یکی از ماموریت های رضا خان این بود که عشایر، طوایف و سادات لرستان را تبعید کرد ولی قرن پانزدهم را با انتخابات که همان مردم سالاری دینی بود شروع کردیم.

شاهرخی عنوان کرد: آگاهی و بصیرت بخشی نیروهای مرزبانی و همچنین تشکیل و تحول ساختاری نشان دهنده هوشمندی مقام معظم رهبری و فرماندهان ستاد مشترک است زیرا به روزرسانی مرزبانی ها بسیار اقدام مهم و خوبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع کار دولت سیزدهم آغازی برای جبهه انقلاب است

شروع کار دولت سیزدهم آغازی برای جبهه انقلاب است