مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 03:402021-07-02سياسي

مدیریت آب های سطحی خرم آباد 400 میلیارد هزینه نیاز دارد


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت آب های سطحی خرم آباد 400 میلیارد هزینه نیاز دارد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت آب های سطحی خرم آباد 400 میلیارد هزینه نیاز دارد.

دکتر مهرداد ویسکرمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای گردشگری و توسعه آن در لرستان باید بیشتر کار شود تا از دیگر کشورها به استان برای گردشگری سفر کنند.

وی تصریح کرد: برای اینکه بتوان سرمایه گذار جذب کرد باید فضای استان را مثبت جلوه داد و انتظار داریم رسانه ها در انعکاس مسائل استان دقت بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس خاطرنشان کرد: لرستان یکی از استان های امن کشور است و رسانه ها در جذب سرمایه گذار نقش مهمی دارند.

ویسکرمی در ادامه اضافه کرد: سند سازگاری با کم آبی استان تهیه شده است که در آن مشخص شده چقدر آب نیاز داریم؛ با کمک استانداری این سند تهیه شده و پیگیر مسئله بوده تا با وزیر نیرو آن را به نتیجه برسانیم.

وی بیان کرد: پیشنهاد افزایش ظرفیت سد معشوره داده شده و امسال اعتبارات سدها زیاد شده اما اعتبارات قطره چکانی مشکلی را حل نمی کند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس با اشاره به آب های سطحی خرم آباد، اظهار کرد: آب های سطحی یکی از مشکلات خرم آباد بوده که 400 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت آب های سطحی خرم آباد 400 میلیارد هزینه نیاز دارد

مدیریت آب های سطحی خرم آباد 400 میلیارد هزینه نیاز دارد