مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 04:402021-07-02سياسي

نیروهای انقلابی کهگیلویه و بویراحمد 8 سال ناسزا شنیدند و کتک خوردند


رییس ستاد مردمی آیت الله رییسی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروهای انقلابی کهگیلویه و بویراحمد 8 سال ناسزا شنیدند و کتک خوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ حجت الاسلام مصطفی شجاعیان در آیین تجلیل از اعضای ستاد مردمی آیت الله رییسی در کهگیلویه و بویراحمد که با حضور قائم مقام ستاد مرکزی مردمی در در یاسوج برگزار شد اظهار کرد: ستاد مردمی آیت الله رییسی در استان هیچگاه به دنبال سهم خواهی نبوده و اعضای آن اکثراً از افراد کارآمد و جهادی هستند.

وی با بیان این که نباید نیروهای انقلابی و جهادی در کنار گود باشند یادآور شد: توقع این است که در عمل از این نیروها حمایت شود.

وی در ادامه گفت: در ستاد مردمی آیت الله رییسی نیاز به حمایت مادی نداشتیم بلکه همواره نیاز به حمایت معنوی داریم؛ 12 سال نیروهای انقلابی استان در حال زجر کشیدن هستند نیروهایی که در ادارات در 8 سال اخیر حتی صندلی برای نشستن نداشتند.

وی گفت: وضعیت به گونه ای در 8 سال اخیر در استان برای نیروهای انقلابی رقم خورد که آنها در استان ناسزا شنیدند و حتی کتک خوردند.

شجاعیان افزود: در همین جمع فرزند شهیدی هست که باید گل سرسبد مجالس و دستگاه های اجرایی باشد اما در گوشه انزوا بوده و به آنها بی حرمتی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای انقلابی کهگیلویه و بویراحمد 8 سال ناسزا شنیدند و کتک خوردند

نیروهای انقلابی کهگیلویه و بویراحمد 8 سال ناسزا شنیدند و کتک خوردند