مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 04:502021-07-02دانش

مراکز فرهنگی در نشان دادن ریشه و فرهنگ یک کشور نقشی اساسی دارند


برای نشان دادن ریشه و فرهنگ یک کشور، ایجاد مراکز فرهنگی بسیار ضروری هستند.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در افتتاحیه مرکز خراسان شناسی: مراکز فرهنگی در نشان دادن ریشه و فرهنگ یک کشور نقشی اساسی دارند ایسنا/خراسان رضوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای نشان دادن ریشه و فرهنگ یک کشور، ایجاد مراکز فرهنگی بسیار ضروری هستند.

منصور غلامی در افتتاحیه مرکز بزرگ خراسان شناسی مشهد با اشاره به نقش های اساسی دانشگاه برای جامعه اظهار کرد: در حال حاضر این توفیق حاصل شد تا زائر امام هشتم(ع) باشم و توفیق بعدی همزمانی حضور بنده با افتتاح مرکز خراسان شناسی در مشهد بود که به لطف رییس دانشگاه فردوسی و همکاران وی اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: جای بسیار خوشحالیست که این سطح از همکاری و هماهنگی بین مجموعه مسئولین شهر، دانشگاه، شهردار و رییس شورای شهر به وجود آمده است و در حال حاضر این دیدگاه بین این عزیزان وجود دارد که دانشگاه نباید پشت درهای فیزیکی بسته محصور شود و باید با شهر آمیخته باشد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تشریح کرد: چند سال پیش گفتم که قرار است دیوارهای بین دانشگاه ها برداشته شود، اما بسیاری اظهار کردند اگر این دیوارها برداشته شود چطور حفاظت فیزیکی از دانشگاه صورت گیرد؟ الان هم پاسخ می دهم که منظور از این صحبت صرفا این نیست که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز فرهنگی در نشان دادن ریشه و فرهنگ یک کشور نقشی اساسی دارند

مراکز فرهنگی در نشان دادن ریشه و فرهنگ یک کشور نقشی اساسی دارند