مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 05:102021-07-02سياسي

به لطف دولت تدبیر جوانان روی دست خانواده ها ماندند/ایراد به نوع انتخاب بود


قائم مقام ستاد مردمی آیت الله رییسی گفت: پاسخ مشخص است چه ایرادی بر ما وارد بود که گرفتار بلا و سختی شدیم، اگر در سال های گذشته و در انتخابات های گذشته تصمیمی مثل خرداد 1400 می گرفتیم کار به چنین جایی نمی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ با حضور اعضای ستاد مردمی آیت الله رییسی در استان کهگیلویه و بویراحمد و طی آیینی اعضای فعال این ستاد توسط قائم مقام ستاد مرکزی مردمی آیت الله رییسی در کشور تجلیل شدند.

سردار رشیدی در این مراسم با طرح این پرسش که بر ملت در 8 سال اخیر چه گذشت و چرا کار به اینجا رسید، چرا سفره مردم کوچک و تحصیل کردگان ما در حاشیه رفتند اظهار کرد: همه و هر کسی را که نگاه کنیم در این کشور در مضیقه قرار گرفتند.

قائم مقام ستاد مردمی آیت الله رییسی یادآور شد: پاسخ مشخص است چه ایرادی بر ما وارد بود که گرفتار بلا و سختی شدیم، اگر در سال های گذشته و در انتخابات های گذشته تصمیمی مثل خرداد 1400 می گرفتیم کار به چنین جایی نمی رسید.

این فعال سیاسی در ادامه گفت: اگر چه خیلی دیر به خود آمدیم اما وقتی هم که به خود آمدیم پروردگار لطف خود را بر ما ارزانی داشت و توانستیم یک دولت انقلابی و جهادی را بر کشور حاکم کنیم.

وی در ادامه به سوابق آیت الله رییسی منتخب مردم اشاره کرد و گفت: کسی انتخاب شده که صاحب کارنامه روشن و کارآمد و کارآزمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به لطف دولت تدبیر جوانان روی دست خانواده ها ماندند/ایراد به نوع انتخاب بود

به لطف دولت تدبیر جوانان روی دست خانواده ها ماندند/ایراد به نوع انتخاب بود