مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-02سياسي

3 طرح مخابراتی در امیریه افتتاح شد


سه طرح مخابراتی و ارتباطی شامل نصب و راه اندازی سوییچ مرکز دیجیتال، ارتقای تجهیزات دیتا و توسعه شبکه کابلی در شهر امیریه شهرستان دامغان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه سمنان، مجید دارایی در مراسم افتتاح طرح های مخابراتی امیریه که در سالن شهید مشهد این شهر برگزار شد، اظهار کرد: با پیگیری نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار دامغان، سه طرح مخابراتی و ارتباطی آماده افتتاح است.

وی تصریح کرد: مرکز تلفن پیشرفته دیجیتال امیریه در زمره مجهزترین تجهیزات مرکز تلفن ثابت در کشور و نیز دارای امکان نامحدود افزایش مشترکان است.

مدیر مخابرات منطقه سمنان ضمن اشاره به هزینه اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال برای این طرح ها، امکان توسعه پورت های مشترکان، ارتباط با سوییچ های بالادست، توسعه سیستم، افزایش و بهبود کیفیت اینترنت و قابلیت افزایش پورت های مشترکان دیتا را از مزایای این سه طرح مخابراتی عنوان کرد.

دارایی خاطرنشان کرد: بدون شک تمامی اقدامات مخابرات منطقه سمنان در راستای ارتقای کیفیت خدمات دهی ارتباطی، بهبود کیفیت و پایداری ارتباط تلفن ثابت و دیتا و گسترش و توسعه خطوط ارتباطی در استان سمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 طرح مخابراتی در امیریه افتتاح شد

3 طرح مخابراتی در امیریه افتتاح شد