مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-02حوادث

تحویل شکارچیان غیرمجاز به مراجع قضایی توسط پلیس


فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کارکنان نیروی انتظامی و یگان های انتظامی همجوار با مناطق حفاظت شده ضمن شناسایی عناصر متخلف با اقدامات اطلاعاتی و حضور در منطقه این افراد سودجو را دستگیر و پس از توقیف سلاح و خودرو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری در رزمایش مشترک نیروی انتظامی و اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو اصفهان اظهار کرد: با تدابیر فرمانده نیروی انتظامی کشور و مصوبه شورای تأمین، نیروی انتظامی از امروز متفاوت تر از سال های گذشته در پشتیبانی از محیط بانان عزیز با تمام قوا وارد عمل شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: امروز نیروی انتظامی در راستای حفاظت و حراست از محیط زیست و حیات وحش با تمام توان در کنار نیروهای سازمان حفاظت محیط زیست ایستاده و از سرمایه های ارزشمند کشورمان حفاظت می کند.

وی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم از محیط زیست حراست کنیم و این سرمایه ملی را به آیندگان تحویل دهیم، خشکسالی امسال باعث شده است امنیت حیات وحش مورد تهدید قرار گیرد.

میرحیدری با اشاره به کثرت تخلفات و شکار غیرمجاز توسط شکارچیان و افراد سودجو گفت: با تدابیر فرمانده نیروی انتظامی کشور و مصوبه شورای تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل شکارچیان غیرمجاز به مراجع قضایی توسط پلیس

تحویل شکارچیان غیرمجاز به مراجع قضایی توسط پلیس