مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-02ورزشي

جزییات سفر اعضاء کمیسیون فرهنگی مجلس به خراسان رضوی


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزییات سفر اعضاء این کمیسیون به خراسان رضوی، گفت: اعضاء کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی آخر هفته های هر فصل برای بررسی معضلات فرهنگی و اجتماعی به یک استان سفر می کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزییات سفر اعضاء این کمیسیون به خراسان رضوی، گفت: اعضاء کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی آخر هفته های هر فصل برای بررسی معضلات فرهنگی و اجتماعی به یک استان سفر می کنند.

جواد نیک بین در گفت وگو با ایسنا در رابطه با سفر اعضاء کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به مشهد، اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برای آشنایی میدانی از دغدغه های فرهنگی مردم در کشور، سفرهای استانی را در دستور کار خود قرار داده که در پی این تصمیم در پنجشنبه و جمعه های هر فصل به یک استان سفر می کند و معضلات فرهنگی و اجتماعی هر استان را بررسی می کند.

وی افزود: جلساتی که در سفرهای استانی برگزار می شود، در کارگروه های مختلفی قرار دارد که می توان به کارگروه های ورزش و جوانان، جمعیت و تعالی خانواده، فضای مجازی و رسانه، بانوان، اصلاح ساختار برنامه و بودجه اشاره کرد که تمام اعضاء کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گروه های چهار نفره با تشکل های تخصصی جلسه برگزار می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سفر اعضاء کمیسیون فرهنگی مجلس به خراسان رضوی

جزییات سفر اعضاء کمیسیون فرهنگی مجلس به خراسان رضوی