مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-02اجتماعي

تالابی که دستخوش تغییر شد/ محیط زیست ساری: همین روزها منتظر خبرهای خوب باشید


رییس اداره حفاظت محیط زیست ساری درباره تالاب نفتی ساری و اظهاراتی مبنی بر تالاب خوری گفت: باتوجه به ارزیابی انجام شده و دخل و تصرف های به وجود آمده ، -   *تالابی که دستخوش تغییر شد عباس زارع رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساری در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: تالاب نفتی ساری به مساحت 40 هکتار از قدیم الایام تالاب بوده ولی از سال 89 به مدت 15 سال در بحث گردشگری با مجوز از امور آب برای بحث گردشگری و سایر در اختیار سرمایه گذار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه طرح این تالاب شامل ارزیابی زیست محیطی می شد افزود: طی سال های اخیر این تالاب در بحث تخریب و تصرف دست خوش تغییر شد.

  * به همین زودی خبرهای خوشی به دست ما می رسد رییس اداره حفاظت محیط زیست ساری بیان کرد: باتوجه به ارزیابی انجام شده و دخل و تصرف های به وجود آمده ، درحال حاضر دستگاه های ذیربط همانند منابع طبیعی پای کار آمد و به همین زودی خبرهای خوشی به دست ما می رسد.

این مسؤول با اشاره به بازدید میدانی دادستان مرکز مازندران و دستگاه های ذیربط، تصریح کرد: باید گفت تالاب ها یکی ار منابع آبی مهم هستند که نقش مهمی در اکوسیستم  دارند.

زارع خاطرنشان کرد: روزی بوده پره داران، ماهیگیران و همچنین پرندگان در این مکان زمستان گذرانی می کردند ولی اکنون خبری از آنان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالابی که دستخوش تغییر شد/ محیط زیست ساری: همین روزها منتظر خبرهای خوب باشید

تالابی که دستخوش تغییر شد/ محیط زیست ساری: همین روزها منتظر خبرهای خوب باشید