مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 06:302021-07-02ورزشي

طباطبایی: با خاطیان تیم ملی بسکتبال برخورد می کنیم


رییس فدراسیون بسکتبال ضمن ابراز تاسف از اتفاقات اخیر در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: نباید اشتباه چند نفر را مغرضانه به کل تیم ملی تعمیم بدهیم.

- رییس فدراسیون بسکتبال ضمن ابراز تاسف از اتفاقات اخیر در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: نباید اشتباه چند نفر را مغرضانه به کل تیم ملی تعمیم بدهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، رامین طباطبایی در پی انتشار خبر حمل اقلام ممنوعه توسط بعضی از اعضای تیم ملی بسکتبال پس از بازگشت از اردوی تدارکاتی ژاپن، در فرودگاه حضرت امام (ره)، فدراسیون بسکتبال ضمن اظهار تاسف عمیق از این اقدام گفت: هیچگونه دفاعی از این تخلف نداشته و نخواهیم داشت.

رییس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: برای ضرورت حفظ حریم اخلاق و حرمت اعضای شریف کادرفنی و بازیکنان، ضمن این که این موضوع از طریق مراجع مربوطه در حال رسیدگی است، این فدراسیون ضمن رد شایعات مغرضانه مرتبط با همه نفرات تیم و انتساب یک امر خلاف واقع به کل تیم ملی، که متاسفانه بهانه ای برای جریان سازی رسانه های معاند فراهم کرده، موضوع را با حساسیت تحت بررسی داشته و روند رسیدگی را از مجاری قانونی پیگیری و هم زمان با قید فوریت در دستور کار کمیته انضباطی قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طباطبایی: با خاطیان تیم ملی بسکتبال برخورد می کنیم

طباطبایی: با خاطیان تیم ملی بسکتبال برخورد می کنیم