مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-02اقتصادي

راه حلهای پیشنهادی بخش خصوصی برای مسائل اقتصادی


فعالان بخش خصوصی معتقدند دولت آینده باید رفع مشکل تورم، کسری بودجه، اصلاح نظام بانکی و اصلاح نظام مالیاتی و بیمه ای و رفع مشکلات مربوط به کسب و کار را در اولویت های برنامه های اقتصادی قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یکی از خواسته های جدی مردم از دولت سیزدهم رفع مشکلات اقتصادی است، دولت آینده بدون تردید باید یکی از مهمترین مسائل خود را بهبود وضعیت اقتصادی کشور قرار دهد.

  البته بهبود وضعیت اقتصادی کشور نیز بدون رفع و بیمه ای امکان پذیر نیست، به همین دلیل خواسته فعالان بخش خصوصی از دولت آینده و دولت سیزدهم به عنوان دولتی که مردم برای رفع مشکلات اقتصادی به آن امید بسته اند رفع تمام موانع کسب و کار در راستای افزایش تولید و صادرات و اشتغال است.

  * علاج تورم اولویت اصلی دولت سیزدهم باشد مهدی رییس زاده مشاور امور بانکی اتاق بازرگانی ایران تاکید دارد که اولویت اول دولت آینده باید مبارزه با تورم باشد.

  وی در این باره می گوید: با توجه به مشکلات اقتصادی و عوارض اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا، محیط کسب و قرار دهد و مبارزه با فساد مستلزم آن است که محیط کسب و کارمان بهبود یابد و دغدغه دولتمردان ایجاد اشتغال باشد.

  *  لزوم انتخاب وزرایی توانا و تشیکل تیم اقتصادی هماهنگ محمد حسن دیده ور عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حلهای پیشنهادی بخش خصوصی برای مسائل اقتصادی

راه حلهای پیشنهادی بخش خصوصی برای مسائل اقتصادی