مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-02فرهنگي

مرور فیلم های «کوبا گودینگ جونیور» در شبکه نمایش


فیلم های کوبا گودینگ جونیور که در سال 1996 برای بازی در فیلم «جری مگوایر» موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد شد در شبکه نمایش پخش می شود.

- به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، بنا بر اعلام روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه در هفته پیش رو، علاوه بر پخش فیلم های منتخب خانوادگی در ساعت 19، به مرور آثار کوبا گودینگ جونیور می پردازد.

ساعت 19 با محور فیلم های خانوادگی فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت 19 تابستان شبکه نمایش خواهد بود، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم ها است: اسب رویاها ، اصلاح داستان زندگی ، روز هشتم (با نگاهی زیبا و دیدنی به کودکان مبتلا به بیماری سندرم داون)، طعم شیرین خیال ، بادیگارد محبوب من ، برنی دلفین و قهرمان .

ساعت 21 با مرور فیلم های کوبا گودینگ جونیور کوبا گودینگ جونیور که در سال 1996 برای بازی در فیلم جری مگوایر موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد شد، این هفته به شبکه نمایش می آید و فیلم های منتخب این بازیگر در طول هفته پخش خواهد شد.

فیلم های کوبا گودینگ جونیور به ترتیب از شنبه تا جمعه بدین صورت خواهد بود: مغز سخت افزاری ، فهرست مرگ ، قهرمان تحت تعقیب ، گریز شبانه ، رادیو ، مسابقه موش ها و ضریب سرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور فیلم های «کوبا گودینگ جونیور» در شبکه نمایش

مرور فیلم های «کوبا گودینگ جونیور» در شبکه نمایش