مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-02سياسي

مسئولان برای ایجاد سد کشاورزی کوار جدیت به خرج دهند


امام جمعه کوار بر ضرورت راه اندازی سد شهید حاج قاسم سلیمانی کوار تاکید کرد و گفت: حیات کشاورزی کوار در خطر است و مسئولان در زمینه ایجاد این سد باید جدیت داشته باشند.

- ، حجت الاسلام مجید گشول در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته کوار ضمن دعوت نمازگران به تقوی الهی بر ضرورت توجه ویژه مسئولان به بخش کشاورزی کوار تاکید کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه کوار 5 درصد از تولیدات باغی و کشاورزی استان را تأمین می کند، توجه به این بخش حائز اهمیت است.

خطیب نماز جمعه کوار با بیان اینکه با راه اندازی سد کشاورزی موسوم به سد شهید سلیمانی بخش اعظمی از مشکلات کشاورزان و باغداران این شهرستان از مشکل بی آبی و تشنگی نجات پیدا می کنند، گفت: حیات کشاورزی شهرستان کوار در خطر است و بعضی از چاه های کشاورزی خشک شده است و آب های زیر زمینی کاهش یافته و در زمین فرو رفته است.

حجت الاسلام گشول بیان داشت: تکمیل و راه اندازی سد کشاورزی شهرستان کوار باید با جدیت پیگیری شود و پیش از آن مشکل جانمایی و اسکان اهالی روستاهای حوزه ی آب سد باید حل و رسیدگی شود.

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بزرگترین وارونگی اخلاقی در بحث حقوق بشر گفت: دردآورترین سیرک دنیای امروز، این است که بزرگ ترین ناقض حقوق بشر در تاریخ بشری، بزرگ ترین مدعی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای ایجاد سد کشاورزی کوار جدیت به خرج دهند

مسئولان برای ایجاد سد کشاورزی کوار جدیت به خرج دهند