مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-02سياسي

مردم حافظ منافع شخصی و ملی را در انتخابات امسال انتخاب کردند


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت:نخستین بار منافع شخصی مردم با منافع ملی همسان شده و ملت به رییس جمهوری رأی دادند که حافظ منافع ملی و شخصی ملت است.

- ، حجت الاسلام علی سعیدی ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه مصلی رشت با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات 1400 در سراسر کشور، اظهار کرد: شرکت پرشور در انتخابات به عنوان یک برگ زرین در تاریخ گیلان ثبت شده است.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه نظام دینی از رهبری، شریعت الهی و مردم تشکیل شده است، گفت: تا مردم در کنار رهبری حضور فیزیکی نداشته باشند حاکمیت دینی شکل نمی گیرد لذا مردم در حدوث و بقای انقلاب نقش دارند.

وی با اشاره به اینکه نمی توان با رأی مردم رهبری دینی را تغییر داد، تصریح کرد: فاصله مردم از امام علی، ولایت را از ایشان نمی گیرد بلکه تنها از وی سلب قدرت کرد و این مسئله همواره مورد نگرانی پیامبران و ائمه بوده است.

سعیدی با بیان اینکه امام خمینی نسبت به میراث بعد از خود نگران بود، افزود: پشتیبانی از ولایت فقیه و حفاظت از انقلاب در برابر نامحرمان دو وصیت مهم امام است که به خواص و مردم تاکید کرده بود.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا اضافه کرد: مردم ایران نسبت به وصایای امام دوگانه عمل کردند؛ درباره ولایت فقیه نمره 18، 19 یا 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم حافظ منافع شخصی و ملی را در انتخابات امسال انتخاب کردند

مردم حافظ منافع شخصی و ملی را در انتخابات امسال انتخاب کردند