مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-02حوادث

ترافیک در مسیرهای خروجی محورهای شمال


سرپرست پلیس راه مازندران با تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری، گفت: بحث محدودیت یک طرفه طی هفته جاری نیز در دستور کار پلیس نیست.

- سرهنگ هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت جاده های شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در مسیرهای خروجی محورهای چالوس، هراز و سوادکوه مقطعی پرحجم و در محور کیاسر به صورت عادی و روان است ولی هرچه به ساعات پایانی روز نزدیک می شویم بر حجم ترافیک افزوده می شود.

وی با بیان اینکه ممنوعیت کرونایی نیز در ورودی های استان همچنان در حال اجرا است، افزود:  بحث اعمال ممنوعیت های کرونایی باتوجه به شرایط استان با قوت تداوم دارد به طوری که طی شبانه روز گذشته 446 دستگاه خودرو اعمال قانون و 174 دستگاه خودرو به مبدا بازگداندخ شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون  باحضور ماموران پلیس راه 38هزار و 550 خودرو اعمال قانون و 12هزار و 757 دستگاه به مبدا بازگردانده شدند.

این مسوول با تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری، خاطرنشان کرد: درصورت ضرورت بر تردد بر حفظ صبوری در رانندگی و عدم از استفاده از شانه خاکی جاده تاکید کرد.

عبادی در پایان گفت: بحث محدودیت یک طرفه طی هفته جاری نیز در دستور کار پلیس نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک در مسیرهای خروجی محورهای شمال

ترافیک در مسیرهای خروجی محورهای شمال