مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 09:052021-07-02سياسي

منتخبان مردم چهار سال فرصت خدمت را به خسران تبدیل نکنند


کسی که وارد انتخابات شده و پیروز می شود، ادعا می کند مشکلات شهر را دانسته و توانایی حل آنها را دارد و منتخبان مردم بدانند که قبل از اینها افراد زیادی آمدند و رفتند لذا این چهار سال فرصتی برای خدمت است و اگر خدمتی نشود دچار خسران خواهید شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه موقت تبریز گفت: کسی که وارد انتخابات شده و پیروز می شود، ادعا می کند مشکلات شهر را دانسته و توانایی حل آنها را دارد و منتخبان مردم بدانند که قبل از اینها افراد زیادی آمدند و رفتند لذا این چهار سال فرصتی برای خدمت است و اگر خدمتی نشود دچار خسران خواهید شد.

حجت الاسلام مهدی عالی در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به تزریق واکسن برکت توسط رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: این موضوع از جمله اتفاقات مهمی بود که در رسانه های بیگانه نیز مورد توجه قرار گرفت و موجب خوشحالی، افتخار، غرور ملی ایرانیان و موجب ناراحتی دشمنان شد و رهبر انقلاب تاکید کردند که باید این افتخار ملی را پاس بداریم.

وی با بیان اینکه واکنش های متفاوتی نسبت به این موضوع در فضای مجازی و رسانه ها انجام شد، ادامه داد: اولین موضع عبارت بود از موافقان این اقدام رهبر انقلاب که همگی این اقدام را نشانه ی اقتدار کشور و آینده نگری رهبر انقلاب دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبان مردم چهار سال فرصت خدمت را به خسران تبدیل نکنند

منتخبان مردم چهار سال فرصت خدمت را به خسران تبدیل نکنند