مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 09:052021-07-02سياسي

امام جمعه ابرکوه: خیرین ابرکوه برای خرید آمبولانس مشارکت کنند


با توجه به امکانات گسترده و فناوری های به روز آمریکا، عدم توان مدیریت یک سانحه بیانگر ناکارآمدی، سوء مدیریت دولت و ساختار حاکمیتی و واهی بودن تصور مدیریت برتر آمریکا است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به قرار گرفتن در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: آمریکا دولتی مستکبر و ترکتازی است که نه به شهروندان خود می رسد و نه به دیگران رحم می کند.

در حادثه فروریختن ساختمان 12 طبقه در میامی که بیش از 150 نفر کشته و یا زیر آوار ماندند، پس از گذشت چند روز هنوز در مدیریت حادثه ناتوان مانده است.

امام جمعه ابرکوه افزود: با توجه به امکانات گسترده و فناوری های به روز آمریکا، شرایط فعلی بیانگر ناکارآمدی، سوء مدیریت دولت و ساختار حاکمیتی و واهی بودن تصور مدیریت برتر آمریکا است.

این موضوع برای وادادگان و دلبستگان غرب نیز قابل توجه است که به محض وقوع یک اتفاق در کشور می گویند به خاطر عدم ارتباط با آمریکا و عدم بهره مندی از توان آنها دچار مشکل شدیم! حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: اکنون در برابر عجز آمریکا که در رسیدگی به یک سانحه ساختمانی و نجات جان شهروندانش ناتوان است، این ها چگونه به آمریکا دل می بندند که قدرتی در حال افول است و در مدیریت یک حادثه و یا است که باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ابرکوه: خیرین ابرکوه برای خرید آمبولانس مشارکت کنند

امام جمعه ابرکوه: خیرین ابرکوه برای خرید آمبولانس مشارکت کنند