مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 09:452021-07-02سياسي

دولت مردمی به معنای نبود فاصله بین مردم و دولت است


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با تاکید بر کمک همگانی به دولت جدید گفت: دولت ها معمولا حزبی هستند لذا عنوان دولت مردمی از سوی رییس جمهور منتخب یعنی فاصله مردم و دولت باید برطرف شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه استان فارس با اشاره به اینکه از وظایف سنتی و دینی این است که برای حل مشکلات مردم زبان خیر و نیک بگذاریم، اظهار داشت: در کنار زبان خیر گذاشتن، اثرگذاری کلام هم مهم است که باید این ظرفیت در جامعه ایجاد شود تا زبان خیر گذاشتن جواب بدهد.

وی با بیان اینکه اگر کسی فرصت خیررسانی به مردم دارد باید این فرصت را غنیمت بداند و سخنش را بگوید، افزود: در مقابل سخنانی است که هر چند حق باشد اما ممکن است باری را بر دوش مردم بیندازد، پس نباید آن را به زبان آورد.

امام جمعه شیراز با اشاره به پیش آمد برخی از صحنه های سیاسی در کشور مانند انتخابات اخیر گفت: کشور ما امروز فرصت برای درجا زدن ندارد و باید رو به جلو حرکت کند.

از ژست گرفتن های سیاسی فاصله بگیریم دژکام ضمن تاکید بر غنیمت شمردن فرصت ها از برخی جدال های بی مورد انتقا  کرد و اظهار داشت: مسئولان اگر دلسوز مردم هستند، به این فکر کنند که برای حل مشکلات مردم چکار کنند، به جای ژست گرفتن به فکر حل مشکلات باشند چراکه هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مردمی به معنای نبود فاصله بین مردم و دولت است

دولت مردمی به معنای نبود فاصله بین مردم و دولت است