مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 09:552021-07-02سياسي

مراسم روضه خوانی تعطیل نشود/دشمن در صدد جدایی مردم از روحانیت


امام جمعه یزد با اشاره به اینکه مکتب شیعه به برگزاری روضه استوار است، گفت: مراسم روضه خوانی به هیچ وجه نباید تعطیل شود و حتی برای یک نفر هم که شده، - باید دایر بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به اینکه رمز سعادت بشر و آنچه که انسانها را سعادتمند و به خدا نزدیک می کند، حصول قرب الهی است، اظهار داشت: انسان باید در طول دوران زندگی به نحوی برنامه ریزی کند که او را به خدا نزدیک کند و به رحمت اون متصل شود.

وی افزود: ما همه از خداییم و به سوی او باز می گردیم و در این دنیا نیز به حال خود رها نشده ایم زیرا ما قدرت مستقلی نداریم و هستی ما وابسته به رحمت الهی و عنایت خداوند متعال است و اگر رحمت و عنایت او نباشد، ما هیچ نیستیم بنابراین انسان نمی تواند خود را جدا و منفصل از خدای متعال کند.

ناصری با تاکید بر اینکه همه ما باید در مسیر کمال و قرب الهی قدم برداریم، ادامه داد: کسانی که در دنیا به این معنا توجه ندارند و هدف زندگی و خلقت را فراموش کرده اند و در دنیا فقط به دنبال مسائل مادی و زودگذر دنیا هستند، هم در دنیا و هم آخرت خسارت می بینند.

وی عنوان کرد: لازمه این قرب الهی و رسیدن به کمال الهی، اطاعت از خداوند متعال و دوری از معصیت است و آنچه ما را از خدا دور می کند، بپرهیزیم و یکی از مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم روضه خوانی تعطیل نشود/دشمن در صدد جدایی مردم از روحانیت

مراسم روضه خوانی تعطیل نشود/دشمن در صدد جدایی مردم از روحانیت