مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-02سياسي

سکوت مدعیان حقوق بشر در ماجرای کشتار جمعی کودکان کانادا


مدعیان حقوق بشر منتظر هستند در کشورهایی نظیر ایران یک مشکل کوچک اتفاق بیفتد، آن موقع ببینید این ها چه خواهند کرد، اما مدعیان حقوق بشر در ماجرای کشتارجمعی کودکان کانادا سکوت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی در خطبه های این هفته نماز جمعه نطنز با اشاره به تزریق واکسن ایرانی گفت: قوه قضاییه در دوران درخشان آیت الله رییسی دارای حرکت جهادی و شبانه روزی و افزایش امید به مردم بود و اعتماد به قوه قضاییه دوچندان شد و همچنین سرمایه اجتماعی نظام ارتقا پیدا کرد، این راه باید توسط حضرت حجت الاسلام اژه ای ادامه پیدا کند.

امام جمعه نطنز ادامه داد: قطع به یقین حرکت هایی که آیت الله رییسی در قوه قضاییه داشته است در دولت هم تعمیق و توسعه می دهد و با اجرای عدالت مردم طعم خوش خدمت را خواهند چشید.

وی با اشاره به سالروز حمله ناو جنایتکار آمریکایی به هواپیمای مسافربری و شهادت 290 نفر بیان کرد: این ها حتی یک معذرت خواهی ساده انجام ندادند ولی امروز در کانادا گورهای دسته جمعی کودکان کشف می شود اما آن ها لام تا کام حرفی نمی زنند، حقوق بشر این ها معلوم نیست کجا غیبش زده و ماهیت آن ها این است که کودکان را می کشند و حتی حرفی نمی زنند اما کافی است کشورهایی نظیر ایران یک مشکل کوچک اتفاق بیفتد و ببینید این ها چه خواهند کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت مدعیان حقوق بشر در ماجرای کشتار جمعی کودکان کانادا

سکوت مدعیان حقوق بشر در ماجرای کشتار جمعی کودکان کانادا