مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-02سياسي

شهرداری بدون سهم خواهی باید برای شهرضا انتخاب شود


از اعضای شورای اسلامی شهرضا درخواست داریم نگاه قومی و قبیله ای نداشته باشند و شهرداری به دور از نگاه جناحی و قومی قبیله ای و سهم خواهی انتخاب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام محسن طالب پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تدوام پیدا کند.

وی با بیان اینکه یکی از معجزات انقلاب اسلامی این است که با وجود تلاش دشمنان برای حذف شخصیت های اساسی نظام و انقلاب، این انقلاب 43 سال در مسیر خود با قدرت و قوت حرکت کرده است، افزود: وقتی به منابع آمریکایی ها مراجعه می کنیم، می بینیم آمریکایی ها با دقت گفتند اگر ما همان ماه های بعد از پیروزی انقلاب که بار اصلی نظام بر روی چند صد نفر است، حذف کنیم، می توانیم نظام را ساقط کنیم، بنابراین از فروردین 58 ترورها آغاز شد و تاکنون 17 هزار شهید ترور داده ایم اما نظام متوقف نشده است.

دشمن بیشتر به دنبال ترور شخصیت بوده است طالب پور با بیان اینکه دشمنان همچنان از این شیوه استفاده می کنند، بیان کرد: دشمن فقط در صدد حذف فیزیکی شخصیت های انقلاب و نظام نبوده بلکه بیشتر به دنبال ترور شخصیت بوده است و هنوز هم دشمن در رسانه ها علیه شخصیت های خدوم نظام شایعه، دروغ پراکنی و تهمت می زند، دشمن سعی می‎ کند افراد مؤثر را اول ترور شخصیتی کند و بعد هم اگر موفق نشد ترور فیزیکی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری بدون سهم خواهی باید برای شهرضا انتخاب شود

شهرداری بدون سهم خواهی باید برای شهرضا انتخاب شود