مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 11:052021-07-02فناوري

شناسایی 2 آسیب پذیری خطرناک در ویندوز


مایکروسافت از شناسایی 2 آسیب پذیری در ویندوز خبر داده که سطح دسترسی روی سیستم های ویندوزی آسیب پذیر را برای مهاجم فراهم می کند و برای مقابله با آن لازم است هرچه سریع تر محصولات آسیب پذیر به روزرسانی شود.

- مایکروسافت از شناسایی 2 آسیب پذیری در ویندوز خبر داده که سطح دسترسی روی سیستم های ویندوزی آسیب پذیر را برای مهاجم فراهم می کند و برای مقابله با آن لازم است هرچه سریع تر محصولات آسیب پذیر به روزرسانی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا یک آسیب پذیری با شناسه CVE-2021-1675 و شدت بالا (7.

8 از 10) در سرویس Print Spooler ویندوز کشف شده است که بهره برداری از آن امکان ارتقای امتیاز و افزایش سطح دسترسی روی سیستم های ویندوزی آسیب پذیر را برای مهاجم فراهم می کند و مرکز ماهر (مدیریت امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه ای) هشدار داده که مهاجم برای بهره برداری به امتیاز یا دسترسی بالایی نیاز ندارد.

مایکروسافت از وجود یک آسیب پذیری دیگر در سرویس Print Spooler خبر داد که با نام PrintNightmare و شناسه CVE-2021-34527 شناخته می شود.

بهره برداری از این آسیب پذیری روزصفرم امکان اجرای کد از راه دور با دسترسی SYSTEM روی سیستم آسیب پذیر، نصب برنامه، مشاهده، تغییر یا حذف اطلاعات و ایجاد حساب های کاربری با دسترسی کامل را برای مهاجم احراز هویت شده فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 2 آسیب پذیری خطرناک در ویندوز

شناسایی 2 آسیب پذیری خطرناک در ویندوز