مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 13:052021-07-02اقتصادي

449 طرح تولیدی شهرک های صنعتی سمنان؛ در آستانه بهره برداری


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: 449 طرح در دست اجرا مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی  شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان، حسن آل بویه اظهار کرد: 449 طرح در دست اجرا مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان در مرحله نصب ماشین آلات است و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در حال حاضر یک هزار و 870 طرح تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در مراحل ساخت و ساز از تخصیص زمین و دیوارکشی تا نصب سوله و نصب ماشین آلات قرار دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: از بین طرح های تولیدی در دست ساخت در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان، 603 مورد در حال نصب سوله هستند.

آل بویه بیان کرد: همچنین از طرح های در دست ساخت در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان، 207 مورد در حال دیوارکشی بوده و 611 طرح نیز در مرحله تخصیص زمین و ایجاد کارگاه ساخت هستند.

وی تصریح کرد: با راه اندازی این طرح ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان، برای 41 هزار و 309 نفر به شکل مستقیم اشتغال زایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان عنوان کرد: میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده طرح های در دست اجرا در شهرک ها و نواحی صنعتی این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

449 طرح تولیدی شهرک های صنعتی سمنان؛ در آستانه بهره برداری

449 طرح تولیدی شهرک های صنعتی سمنان؛ در آستانه بهره برداری