مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 13:202021-07-02سياسي

رژه حشدالشعبی آمریکا را خوار کرد


امام جمعه کرج با بیان اینکه رژه حشدالشعبی آمریکا را خوار کرد، گفت: آمریکا هر چه تلاش بکند که این ها را تروریست معرفی کند و بین مردم عراق تفرقه درست کند نمی تواند این رژه و اتحاد مردمی و حضور مسئولین عراقی نشان داد که آمریکا حتماً باید منطقه را ترک کند و .

- ایسنا/البرز امام جمعه کرج با بیان اینکه رژه حشدالشعبی آمریکا را خوار کرد، گفت: آمریکا هر چه تلاش بکند که این ها را تروریست معرفی کند و بین مردم عراق تفرقه درست کند نمی تواند این رژه و اتحاد مردمی و حضور مسئولین عراقی نشان داد که آمریکا حتماً باید منطقه را ترک کند و مردم منطقه می توانند خودشان امنیت را حفظ کنند.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه 11 تیرماه کرج با بیان اینکه وعده داده بودم مختصری راجع به جنایات دولت آمریکا نسبت به ایران به مناسبت حقوق بشر آمریکایی که این روزها به این نام، نام گذاری شده عرض کنم، گفت: اولین اقدام غیررسمی آمریکایی ها برای ورود به ایران و سلطه گری، سال 1830 میلادی یعنی 1209 شمسی بود.

خوب تاریخ ها را مدنظر داشته باشید.

سه سال بعد 1212 ساموئل بنجامین اولین مداخله‏گر رسمی آمریکا به عنوان کنسول اول آمریکا در ایران کار خودش را شروع کرد و در سال 1322 شمسی، کوردن‏ هان، وزیر خارجه وقت آمریکا به روزولت نامه می نویسد و از اهمیت ایران برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه حشدالشعبی آمریکا را خوار کرد

رژه حشدالشعبی آمریکا را خوار کرد