مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 13:452021-07-02سياسي

با عمل به شعار «ما می توانیم» گره های کور گشوده خواهد شد


جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان به مناسبت پیروزی سید ابراهیم رییسی در انتخابات بیانیه ای صادر کردند که در آن آمده است: با اتکال بر قادر متعال و رویه جهادی شما در عمل به شعار مبارک «ما می توانیم» با برنامه ریزی مدبّرانه و به دور از شتاب زدگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان به مناسبت پیروزی آیت الله و شیفته خدمت نه تشنه قدرت، به ویژه جوانان نخبه فراموش شده ای که عاشق رهبر و مردم اند همه نیروهای بالقوه ای که سرمایه های نظام مقدس می باشند، تحولی شایسته و درخور ملت شریف و نجیب ایران ایجاد کنید.

  در ادامه عنوان شده است: بسیار به جا است که در جلسات هیأت دولت از وجود یک عالم متّقی به عنوان استاد اخلاق استفاده شود تا اخلاق مداری در ایفای مسؤولیت ها را خاطرنشان کند.

  در این بیانیه همچنین خاطرنشان شده است: از رهنمودهای قرآن شریف و نهج البلاغه به خصوص نامه 27 امام علی(ع) به محمد بن ابی بکر و مکتوب 53 آن حضرت به مالک اشتر و سایر توصیه های آن حضرت به کارگزاران در ترسیم خط مشی عزیزان ارشد اجرایی، بهره کافی و وافی برده شود.

در قسمت دیگری از بیانیه تصریح شده است: همگان به دشواری کار شما واقف اند و انتظار تحقق معجزه در ویرانه ای که محصول ناتوانی و سوءمدیریت گذشته است را منطقی نمی دانند اما با اتکال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با عمل به شعار «ما می توانیم» گره های کور گشوده خواهد شد

با عمل به شعار «ما می توانیم» گره های کور گشوده خواهد شد