مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 14:102021-07-02اقتصادي

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / جمعه 11 تیر 1400


آخرین رنگ بندی شهرهای کشور در جمعه 11 تیر 1400 از نظر شیوع ویروس کرونا منتشر شد و بر این اساس 92 شهرستان در وضعیت قرمز، 183 شهرستان در وضعیت نارنجی و 173 شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ گسترش مناطق قرمز کرونا از جنوب به مرکز و شمال کشور و افزایش روند بستری بیماران مبتلا به کووید 19، استان های مختلف را با مشکلاتی مواجه کرده و باعث تشدید محدودیت ها در بسیاری از نقاط شده است.

ورود ویروس جدید کرونا از مرزهای شرقی و جنوبی به کشور در دو تا سه هفته اخیر، باعث شده که هم اینک 63 شهرستان در وضعیت قرمز(بحرانی) شیوع کرونا قرار گیرند که از این تعداد حدود 50 شهرستان در حوزه جنوب و جنوب شرق هستند.

روند افزایش تعداد مبتلایان به کووید 19 در کشور نگران کننده است، استان هایی مانند سیستان و بلوچستان که از ابتدای شیوع ویروس کرونا پایین ترین مبتلایان را به خود اختصاص داده بودند هم اکنون در وضعیت بحرانی قرار گرفته اند و اگر این وضعیت تا دو الی سه هفته آینده تداوم داشته باشد مجموعه بهداشت و درمان را برای رسیدگی به بیماران با مشکلاتی مواجه می کند.

برای مقابله با روند شیوع کرونا در استان سیستان و بلوجستان از روز گذشته تیم واکنش سریع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این استان مستقر شدند و امکانات لازم برای مقابله با این ویروس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / جمعه 11 تیر 1400

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / جمعه 11 تیر 1400