مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 15:302021-07-02سياسي

پادشاه اردن و رییس جمهور سوییس به سید ابراهیم رییسی گفتند


«عبدالله دوم» پادشاه اردن هاشمی در پیام خود بر تقویت روابط بین دو کشور و دو ملت برادر ایران و اردن تأکید کرد و رییس جمهور سوییس نیز نوشت: «مطمئنم روابط ایران و سوییس در دوره ریاست جمهوری شما بیش از پیش تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ملک عبدالله پادشاه اردن با ارسال پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

عبدالله دوم پادشاه اردن با ارسال پیامی به منتخب ملت، جلب اعتماد مردم ایران از جانب حجت الاسلام والمسلمین رییسی را تبریک گفت.

وی در پیام خود بر تقویت روابط میان دو کشور و دو ملت برادر ایران و اردن تأکید کرد و افزود: از خداوند قادر متعال می خواهم که پیشرفت و شکوفایی را بیش از پیش برای ملت ایران محقق گرداند.

پادشاه اردن همچنین در این پیام از درگاه خداوند برای رییس جمهوری منتخب، سلامتی و موفقیت در مسئولیت جدید مسألت کرد.

پیام تبریک رییس جمهوری سوییس به رییسی و تاکید بر تقویت همکاری رییس جمهوری سوییس با ارسال پیام تبریک پیروزی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران، بر تقویت همکاری های دو کشور تأکید کرد.

گای پارملین رییس جمهوری سوییس در پیامی به منتخب ملت، جلب اعتماد مردم ایران از جانب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه اردن و رییس جمهور سوییس به سید ابراهیم رییسی گفتند

پادشاه اردن و رییس جمهور سوییس به سید ابراهیم رییسی گفتند