مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 15:552021-07-02ورزشي

حسرتی که 5 گل نزده روی دل شاهینی ها گذاشت


هفته ششم و پایانی مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول فوتسال درحالی به پایان رسید که تیم شاهین کرمانشاه تنها به دلیل تفاضل پنج گل زده کمتر از راهیابی به لیگ برتر بازماند.

- نماینده کرمانشاه در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته اول فوتسال ظهر امروز(یازدهم تیر) در گرمای طاقت فرسای آبادان به مصاف تیم نماسازان این شهر رفت و علیرغم حمله های بی امانی که به سمت دروازه حریف داشت و 10 گلی که وارد دروازه آنها کرد، نتوانست برای بار دوم به لیگ برتر صعود کند.

در این دیدار تیم شاهین کرمانشاه توانست با نتیجه 10 بر 4 تیم نماسازان آبادان را شکست دهد، اما در آن سو زندی بتن کلاردشت دیگر تیم صدرنشین و هم گروه تیم شاهین توانست با نتیجه یازده بر صفر مقابل فردیس البرز کرج به پیروزی برسد تا به اینگونه همه زحمات بازیکنان تیم شاهین برای صعود بی نتیجه باشد و حسرت پنج گل نزده روی دل آنها بماند.

سیداحسان احسانی سرپرست تیم شاهین کرمانشاه پس از پایان این دیدار در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه برنامه بازی های امروز طوری طراحی شده بود که حتی اگر تیم ما صد گل هم به ثمر می رساند، باز بی نتیجه بود.

وی تاکید کرد: هرچند هر دو دیدار حساس امروز برای مشخص شدن تیم صعود کننده در یک زمان شروع شد و علیرغم اینکه گرمای شدید سالن و تعداد بالای مصدومان وقفه هایی را در با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسرتی که 5 گل نزده روی دل شاهینی ها گذاشت

حسرتی که 5 گل نزده روی دل شاهینی ها گذاشت