مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 17:102021-07-02اقتصادي

دورکاری 70 درصدی کارمندان تهران از فردا 12 تیر


30 درصد دیگر نیروها نیز باید در محل کار خود حضور یابند و حضوری فعالیت کنند؛ همچنین مشاغل ضروری نیز به صورت 50 درصد باید فعالیت کنند؛ یعنی 50 درصد به صورت حضوری فعالیت کنند و 50 درصد دیگر نیز باید دورکار شوند.

- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به طبق آخرین رنگبندی کرونایی گفت: استان تهران از فردا شنبه 12 تیر در وضعیت قرمز قرار دارد؛ بر همین اساس 70 درصد از کارمندان ادارات و مراکز دورکار می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا عباس پاشا در مورد وضعیت دورکاری کارمندان گفت: طبق آخرین وضعیت اعلام شده ازسوی ستاد مقابله با کرونای کشور، استان تهران از فردا شنبه 12 تیر در وضعیت قرمز قرار می گیرد و بر همین اساس 70 درصد از کارمندان ادارات و مراکز باید به صورت دورکاری به فعالیت بپردازند.

وی افزود: 30 درصد دیگر نیروها نیز باید در محل کار خود حضور یابند و حضوری فعالیت کنند؛ همچنین مشاغل ضروری نیز به صورت 50 درصد باید فعالیت کنند؛ یعنی 50 درصد به صورت حضوری فعالیت کنند و 50 درصد دیگر نیز باید دورکار شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران ادامه داد: به دلیل هوشمندسازی که در وضعیت رنگ بندی شهرها صورت گرفته، به محض تغییر رنگ یک شهر، محدودیت ها و شرایط مصوب شده اعمال می شود که دورکاری هم از جمله آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورکاری 70 درصدی کارمندان تهران از فردا 12 تیر

دورکاری 70 درصدی کارمندان تهران از فردا 12 تیر