مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 18:002021-07-02سياسي

مردم به زودی شاهد تحولاتی در اراضی پادگان 04 خواهند بود


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نواقص فنی و اداری بر سر راه تعیین تکلیف پادگان بیرجند، گفت: با اقدامات انجام شده مردم به زودی شاهد تحولات خوبی در این منطقه خواهند بود.

- ، حمید ملانوری شامگاه جمعه در جریان بازدید میدانی از اراضی پادگان اظهارکرد: تعیین تکلیف زمین های ارتش از موضوعاتی است که طی سال های اخیر، به عنوان مطالبه مردم و رسانه ها مطرح شده است.

وی ادامه داد: تعیین تکلیف این اراضی، نیازمند به بررسی های تخصصی و فنی داشت که در جایگاه خود مورد بحث و رایزنی قرار گرفت.

به گفته وی؛ برای رفع این مشکل کمیسیون ماده 5 تشکیل شد و همکاری و تعاملاتی بین دستگاه های متولی، ارتش، شهرداری، شورای شهر، فرمانداری و استانداری صورت گرفت و طی نشست های متعددی که در این ایام اخیر برگزار شد، تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مصوبات کمیسیون ماده 5 استان، تصریح کرد: تعیین تکلیف فضاهای موجود و کاربری های املاک چه آنهایی که به عنوان فضای عمومی به شهرداری تحویل می شود، چه بخشی که برای کاربری های مسکونی و اداری در اختیار ارتش قرار می گیرد و چه آن قسمتی که برای تأمین تأسیسات شهری و خدماتی به حوزه راه و شهرسازی تحویل می شود، مهمترین مصوبه کمیسیون ماده 5 بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به زودی شاهد تحولاتی در اراضی پادگان 04 خواهند بود

مردم به زودی شاهد تحولاتی در اراضی پادگان 04 خواهند بود