مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1400 ساعت 18:452021-07-02سياسي

تقاطع غیرهم سطح نیایش رفع کننده مشکلات ترافیکی ورودی شهر اردبیل است


مهندس ترافیک و عضو شورای ترافیک استان اردبیل گفت: پل غیرهمسطح نظام مهندسی(نیایش) یکی از حلال­ های مشکلات ترافیکی ورودی شهر اردبیل از سمت سرعین است.

- وحید میرمحمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: طراحی ترافیکی تقاطع غیرهم سطح نظام مهندسی (نیایش) در سال 1399 شروع و در اواخر همین سال در شورای هماهنگی ترافیک استان مصوب و جهت عقد قرارداد و طراحی سازه آن به شهرداری اردبیل ابلاغ شد.

وی افزود: پل غیرهمسطح نظام مهندسی یکی از حلال­ های مشکلات ترافیکی ورودی شهر اردبیل از سمت سرعین بوده، بدین گونه که در این طرح تمامی دوازده جهت حرکت دیده شده و دسترسی های سمت جنوب و شمال شهر که در حال حاضر به سختی و از طریق میدان بسیج و شریان های منتهی به این میدان انجام می­ گرفت، تسهیل و جهت این ترددها نیاز به ورود وسایل نقلیه به داخل شهر نیست.

تقاطع غیرهمسطح نیایش به صورت زیرگذر طراحی شده است این کارشناس ترافیک بیان کرد: در این تقاطع غیرهمسطح که به صورت زیرگذر طراحی شده یک میدان نیز در تراز صفر ـ صفر در نظر گرفته شده که دسترسی­ های غیرمستقیم را تأمین می­ کند.

این مهندس ترافیک ادامه داد: وسایل نقلیه­ ای که از سمت سرعین به سمت اردبیل و بالعکس در حال تردد هستند از زیرگذر استفاده کرده و مابقی که قصد تردد به شهرک نیایش، کوثر، مسکن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاطع غیرهم سطح نیایش رفع کننده مشکلات ترافیکی ورودی شهر اردبیل است

تقاطع غیرهم سطح نیایش رفع کننده مشکلات ترافیکی ورودی شهر اردبیل است