مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 01:452021-07-02سياسي

سمامی: رییس جمهور منتخب از جامعه حقوقی در بدنه دولت استفاده کند


رییس جمهور منتخب سیزدهم از جامعه حقوقی در بدنه دولت خود استفاده کند، چون جامعه حقوقی و قضایی کشور با قانون همراه و عجین بوده اند و مسائل حقوقی و قانونی را در تمام امور و کارهای خود لحاظ می کنند.

- عبدالله سمامی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص مطالبات جامعه حقوقی و قضایی از دولت سیزدهم اظهار کرد: مطالبات جامعه حقوقی و قضایی کشور را باید در دو قالب عام و خاص بررسی نمود.

وی در ادامه بیان کرد: قالب عام این انتظارات این است که جامعه حقوقی و قضایی کشور خارج از مردم محسوب نمی شوند و عملا در قالب جامعه، اجتماع و مردم به حساب می آیند و مطمئنا حفظ حقوق شهروندی و حقوق مردم و پایبندی به قانون اساسی و حقوق اساسی کشور مهمترین مطالبه ای است که جامعه حقوقی کشور به دنبال آن هستند.

به خصوص از رییس جمهور منتخبی که حقوقدان محسوب می شود حفظ و پایبندی به حقوق شهروندی و پایمردی در این خصوص و تقدیم لوایح متقن از سوی دولت در جهت حفظ حقوق مردم و عامه جزء اولین مواردی است که در مبحث عام مطالبات جامعه حقوقی و قضایی کشور قرار می گیرد.

این کارشناس مسائل حقوقی تصریح کرد: همچنین در مبحث عام مطالبات می توان دغدغه های معیشتی و نگرانی های جامعه حقوقی و قضایی کشور را مطرح کرد که هم در خصوص معیشت مردم و نگرانی هایی که در این مبحث وجود دارد می باشد و هم در قالب افرادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمامی: رییس جمهور منتخب از جامعه حقوقی در بدنه دولت استفاده کند

سمامی: رییس جمهور منتخب از جامعه حقوقی در بدنه دولت استفاده کند