مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 02:052021-07-02سياسي

سرمایه گذاری راه آهن در دو شهرستان ازنا و دورود


در دیدار نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با مدیرعامل راه آهن کشور، مشکلات کارکنان شرکت تراورس ساخت دو پل روگذر در مسیر روستاهای پازردآلو و تمبک، - ایسنا/لرستان در دیدار نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با مدیرعامل راه آهن کشور، مشکلات کارکنان شرکت تراورس ساخت دو پل روگذر در مسیر روستاهای پازردآلو و تمبک، همچنین سرمایه گذاری راه آهن در دو شهرستان ازنا و دورود مورد بررسی قرار گرفت.

حسین گودرزی، در این دیدار با ذکر پیشینه قریب 90 ساله راه آهن در مسیر استان و تأثیر بزرگ آن بر توسعه منطقه، وجود زیرساخت ها و موقعیت مناسب دو شهرستان به عنوان حلقه اتصال شمال به جنوب و شرق به غرب راه آهن کشور، خواستار سرمایه گذاری راه آهن در دو شهرستان ازنا و دورود شد.

وی ادامه داد: کارکنان شرکت تراورس در دو ناحیه زاگرس و لرستان هنوز از تبعیض در خدمات ارائه شده و ناپایداری شغلی نسبت به سایر کارکنان راه آهن رنج می برند و ضروری است مدیرعامل برای برطرف شدن مشکلات این بخش از کارکنان راه آهن اقدام عاجل داشته باشد.

گودرزی با اشاره به ضرورت احداث دو پل روگذر در مسیر عبور قطار از روستاهای پازردآلو و تمبک در شهرستان ازنا، عنوان کرد: خواستار دستور ویژه مدیرعامل راه آهن برای ساخت این پل ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری راه آهن در دو شهرستان ازنا و دورود

سرمایه گذاری راه آهن در دو شهرستان ازنا و دورود