مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 02:102021-07-02سياسي

روایت دشواری های تصمیم برای مبارزه با داعش


فرمانده هوافضای سپاه با بیان اینکه در مقطعی که مبازره با داعش آغاز شد ما مثل الان اطلاعی نداشتیم که چه اتفاقی در حال وقوع است، گفت: آن روز شرایط فتنه بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سردار امیرعلی حاجی زاده در آیین سالگرد شهادت ابراهیم رشید از شهیدان مدافع حرم، در حسینیه امام خامنه ای گلزار شهیدان علی ابن جعفر (ع) قم، عنوان کرد: داعش با محوریت و پشتیبانی آمریکا و پشتیبانی انگلیسی و اسراییلی و پشتیبانی مالی عرب های مرتجع شکل گرفت، خود آن ها این را اقرار کردند و نیازی به تحلیل ما نیست.

حاجی زاده ادامه داد: همان گونه که ویروس کرونا از یک جای کوچکی در چین آغاز شد و سراسر جهان را درنوردید و تا قاره آمریکا رسید، ویروس داعش نیز در اندیشکده های آمریکایی شکل گرفت و برنامه آن ها این بود که سراسر کشورهای اسلامی و اُمت اسلام را فرابگیرد.

وی افزود: ما منشأ ویروس کرونا را نمی توانیم قضاوت کنیم که چه بود؟ ولی داعش دست ساز اندیشکده های آمریکایی بود و بنا بود این جنگ مذهبی به صورت فراگیر در کل منطقه و بلکه جهان توسعه پیدا کند.

حاجی زاده بابیان اینکه در مقطعی که این حرکت آغاز شد ما مثل الآن اطلاعی نداشتیم که چه اتفاقی در حال وقوع است افزود: آن روز شرایط فتنه بود و به علت ابهام هایی که وجود داشت تصمیم گیری در این زمینه بسیار سخت بود و یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت دشواری های تصمیم برای مبارزه با داعش

روایت دشواری های تصمیم برای مبارزه با داعش