مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 02:352021-07-02سياسي

21 تن مواد مخدر در البرز کشف شد


 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: در سال گذشته 21 تن مواد مخدر در این استان کشف شد.

- اظهار کرد: درباره قشری که امروز دچار بیماری اعتیاد شده، از لحاظ اجتماعی، سازمانی و خانوادگی کوتاهی شده است و اگر هم به جامعه برگردد باز هم انسان حالت اول نمی شود.

وی در خصوص کمپ ماده 16 بیان کرد: دو مرکز برای بانوان با ظرفیت 150 نفر و آقایان با ظرفیت 500 نفر به همت استانداری البرز راه اندازی شده و از اوایل هفته آینده پذیرش مددجویان را داریم، امیدواریم در بحث بازپروری معتادان مؤثر باشیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر البرز با بیان اینکه کمپ بانوان قابلیت گسترش دارد، تصریح کرد: امیدواریم سمن ها یاری گر ما باشند و با وجود خیرین حامی بتوانیم تعداد بیشتری را از بند اعتیاد آزاد کنیم.

شهر پاک راه اندازی می شود وی با بیان اینکه کارهای اداری مربوط به مجموعه ای جدید با عنوان شهر پاک در چهار فاز به متراژ 105 هزار متر در نزدیکی بهشت علی (ع) انجام شده است، خاطرنشان کرد: با تأمین آب و گرفتن تأییدیه های لازم به زودی احداث می شود و بیش از 120 میلیارد تومان هم اکنون برآورد هزینه انجام شده است.

سردار حسینی در خصوص فازهای اجرایی شهر پاک ادامه داد: فاز اول با ظرفیت 2 هزار و 500 تا 3 هزار و 500 نفر برای ماده 16 اختصاص دارد که در زمان کرونا تنها این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 تن مواد مخدر در البرز کشف شد

21 تن مواد مخدر در البرز کشف شد