مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 02:452021-07-02حوادث

جاری شدن سیل در مراوه تپه


بارندگی های رگباری شب گذشته در این شهرستان باعث جاری شدن سیل و مسدود شدن برخی راه های ارتباطی و خسارت به برخی منازل مسکونی و دام ها شد.

- ایسنا/گلستان فرماندار مراوه تپه گفت: بارندگی های رگباری شب گذشته در این شهرستان باعث جاری شدن سیل و مسدود شدن برخی راه های ارتباطی و خسارت به برخی منازل مسکونی و دام ها شد.

امانگلدی ضمیر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شامگاه گذشته از ساعت 20 به مدت حدود یک ساعت و ربع، 68 میلیمتر باران در گردنه کوهستانی چناران و آق امام شهرستان مراوه تپه به وقوع پیوست.

وی افزود: در پی جاری شدن سیلاب، برخی از راه های اصلی ارتباطی از جمله آق امام، چنارلی، کریم ایشان، عرب قاری حاجی و قپان مسدود شود.

فرماندار مراوه تپه با بیان اینکه با تلاش های صورت گرفته، در بامداد امروز تمامی این مسیرها بازگشایی شدند، خاطرنشان کرد: البته راه روستایی بین بابا شملک و دکلی داش همچنان مسدود است و حدود نیم ساعت دیگر بازگشایی می شود.

ضمیر با اشاره به اینکه هیچ خسارت جانی در سیلاب نداشتیم، تصریح کرد: برخی از منازل مسکونی و دام های مردم دچار خسارت شده که تا ظهر ارزیابی صورت خواهد گرفت.

محمود محمدقلی پور_ رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی گلستان در خصوص آخرین پیش بینی وضعیت هواشناسی به ایسنا گفت: موج ناپایدار امروز نیز به تناوب با شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاری شدن سیل در مراوه تپه

جاری شدن سیل در مراوه تپه