مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 02:452021-07-02اقتصادي

گلایه خانه صنعت کرمانشاه از قطعی برق؛ وزارت نیرو باید فکری کند


رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه با بیان اینکه وزارت نیرو باید فکری به حال قطعی برق کند، گفت: نباید برق تولیدی استان به خارج از استان صادر شود.

-  جهانبخش شکری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: صنعتگران و معدنکاران علی رغم همه شرایط سخت همچون کرونا، تحریم های خارجی و داخلی که همان قوانین دست و پاگیر و زائد است، با حداکثر ظرفیت کار می کنند و تعدیل نیرو هم نداشتند و توسعه فراوانی را در این بخش شاهد بودیم.

وی با اشاره به افزایش چند برابری قیمت گاز و برق، گفت: این امر، قیمت تمام شده کالا را افزایش می دهد و باعث می شود به مردم فشار وارد شود و نیز موجب عدم توان رقابت تولید کنندگان در صادرات می شود.

رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه افزود: قطعی برق نیز به مشکلات واحدهای تولیدی اضافه کرده و موجب شده مشکلات عدیده ای از جمله مشکل فنی برای تجهیزات آنان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو باید فکری به حال قطعی برق کند، اعلام کرد: مصرف برق استان 800 مگاوات است در حالیکه تولید برق استان یک هزار و 480 مگاوات است و با این وجود نباید هیچ نگرانی بابت قطع برق داشته باشیم و نباید برق تولیدی استان به خارج از استان صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه خانه صنعت کرمانشاه از قطعی برق؛ وزارت نیرو باید فکری کند

گلایه خانه صنعت کرمانشاه از قطعی برق؛ وزارت نیرو باید فکری کند